hire

hire

hire

hire

خدمات سوشیال مدیا

سوشال مدیا به پلتفرم های آنلانی که اجازه میدهد مخاطبان باهم تعامل داشته باشن می گویند. در حال حاضر شبکه های اجتماعی که جزء بهترین پلتفرم های آنلان هستند می توان اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و لینکدین نام برد که کاربران چند ساعت از روزشان را در این رسانه ها می گذرانند.

امروزه با زیاد شدن مخاطبان در شبکه های اجتماعی این پلتفرم ها از بهترین راه های کسب در آمد و جذب مخاطبان تبدیل شده است. از دیگر مزایای سوشال مدیا، افزایش آگاهی از برند و تعامل با مخاطبان اشاره کرد که این دو مزیت در لینکدین و اینستاگرام وجود دارد. در ادامه این مقاله خدمات سوشیال مدیا را بیان می کنیم.

خدمات سوشال مدیا به چهربخش اصلی تقسیم می شود:

1.      خدمات مشاوره

2.      خدمات محتوایی

·         تولید محتوا براساس استراتزی محتوا

·         تولید محتوا براساس تقویم محتوا

·         تولید محتوا متنی، تصویری، ویدیویی

3.      مدیریت شبکه های اجتماعی

·         مدیریت پیچ اینستاگرام

·         مدیریت لینکدین

·         مدیریت توئیتر

·         مدیریت یوتیوب

·         مدیریت فیسبوک

·         مدیریت آپارات

4.      تبلیغات

·         تبلیغات گسترده

·         اینفلوئنسر مارکتینگ

 

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

امروزه در کنار داشتن هر کسب و کار فروشگاهی فسزیکی داشتن فروشگاه اینترنتی امری ضروری است. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی از پراهمیت ترین راه های فروش آنلاین است. برای اینکه کسب و کارهای فروشگاهی در تمام ساعات شبانه روز به مشتریان خود خدمات رسانی کنند باید از تمام  فرصت ها بهترین استفاده را داشته باشند تا مشتری بتواند بئون نیاز به فروشگاه فیزیکی محصولات مورد نظر خود را تهیه کند، همچنین فروش آنلاین خود به عنوان یک شعبه دوم فروشگاه به صاحب کسب و کار سود رسانی خواهد کرد.

ساخت سایت فروشگاهی دارای 7 مرحله است که در ادامه به شما بازگو خواهیم کرد:

مرحلهٔ اول: نام دامنه را مشخص و ثبت کنید

مرحلهٔ دوم: میزبان سایت را انتخاب کنید

مرحلهٔ سوم: تکلیف نحوهٔ طراحی سایت را مشخص کنید

مرحلهٔ چهارم: یک قالب انتخاب و سفارشی‌سازی را شروع کنید

مرحلهٔ پنجم: محصولات و محتوای خود را به فروشگاه اضافه کنید

مرحلهٔ ششم: تکلیف نحوهٔ پرداخت را مشخص کنید

مرحلهٔ هفتم: بازاریابی و تبلیغات را شروع کنید

 

طراحی سایت شرکتی

امروزه بیشتر شرکت ها هزینه ای را برای ساخت سایت شرکتی می پردازند تا بتوانند محصولات و خدمات خودشان را به نمایش بگذارد و به مشتریان خود معری کند. در نتیجه باید امکانات کاملی داشته باشید. از امکانات اولیه ی طراحی سایت شرکتی داشتن چارت سازمانی، گالری تصاویر، خبرنامه برای شرکت، نمایش تایم لاین، امکان ایجاد سایت های چند زبانه و … است.

مزایای طراحی سایت شرکتی

·         فراهم کردن امکان خرید اینترنتی محصولات با قابلیت پرداخت آنلاین

·         عدم نیاز به صرف هزینه‌های میلیونی برای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر یا تبلیغات تلویزیونی

·         توسعه فعالیت شرکت در سطح وسیع کشوری و حتی بین المللی

·         امکان معرفی نمایندگی‌های شرکت و همچنین امکان ارسال آنلاین فرم برای دریافت نمایندگی

·         امکان ساخت سایت به صورت چند زبانه برای فعالیت در سطح بین المللی

·         معرفی دستاوردها و تاریخچه شرکت

·         صرفه جویی در هزینه‌ها و عدم نیاز به نیروی کار انسانی در بخش‌های مختلف شرکت

·         درج گالری تصاویر محصولات  و پروژه های انجام شده​​​​​​​

 

 

 

 

مشاوره روانشناسی کودک

والدین در اغلب موارد نمی توانند به درستی تشخیص دهند فرزندشان چه مشکلی دارد و جدی ترین مسئله چیست که نیاز به کمک حرفه ایی دارد؟ برخی بچه ها در زمینه های مختلف زندگی مشکلاتی دارند. در صورتی که کودک شما به طور مداوم در عملکرد رفتاری، عاطفی و اجتماعی خود با مشکل مواجه شوند آنگاه زمان مراجعه به ماشوره کودک است.

مشاور یا روانشناس کودک چه کسی است؟

به فرد متخصص و با تجربه ایی که در زمینه رشد عاطفی و اجتماعی کودکان به آن ها نیاز دارید در اصطلاح مشاور روانشناسی کودک گفته می شود. این افراد دارای بینش و دانشی فوق العاده مهم و با رازش هستند که این دانش را در مراکز علمی معتبر کسب کرده اند.

هدف از مشاوره کودک

1.      به کودکان جهت هماهنگی و سازکاری با مشکلات کمک می کند.

2.      برای رسیدن به درک درستی از مشکلات خود کمک می کند.

3.      داد مهارت های لازم جهت مقابله با مشکلاتشان.

نکته: جلسات مشاوره کودکان تنها مختص به آنها نیست بلکه حضور والدین در این جلسات اجباری و کمک کننده است. زیرا رفع مشکلات کودکان باید توسط پدر و مادر و نزدیکان کودک انجام شود.

 

مشاوره روانشناسی نوجوان

دوره ی حدفاصل بین کودکی و بزرگسالی را نوجوانی می گوند که تغییرات فیزیولوژیکی و افزایش هورمون های جنسی از جمله تغییرات این دوره است. یکی از بهترین توصیف ها برای دوران نوجوانی فراینده پیشرفتی است که مشخصه آن توانایی تسلط بر چالش های پیچیده تکالیف درسی ، بین فردی ، هیجانی و علاوه بر آن جست و جوی استعداد ها ، هویت اجتماعی و علایق جدید است. مطالعات انجام شده در زمینه مشاوره روانشناسی نوجوان  نشان داده است که سه تغییر رشدی در این گروه سنی وجود دارد که باعث افزایش خطرپذیری، افزایش رفتار جنسی و حرکت به سمت وابستگی به همسالان به جای دلبستگی خانواده اصلی است.

مشاوره نوجوان در حل چه مسائلی کمک کننده است؟

1.       اعتیاد نوجوانان به مواد مخدر

2.       اعتیاد به بازی

3.       مشکلات رفتاری نوجوانان

4.       سوگ و از دست دادن عزیزان

5.       طلاق والدین

6.       گوشه گیری

7.       اضطراب امتحان

8.       ارتباط با والدین

9.       بلوغ نوجوانان

10.   استفاده زیاد نوجوانان از شبکه های اجتماعی

11.   افسردگی نوجوانان

12.   خودارضایی نوجوانان

13.   اختلال هویت

14.   مشکلات تحصیلی نوجوانان

15.   مشکلات عاطفی در نوجوانان

16.   وسواس فکری در نوجوانان

17.   بی خوابی در نوجوانان

18.   عصبانیت و پرخاشگری در نوجوانان

19.   حس استقلال طلبی در نوجوانان

20.   دوستان نامناسب نوجوانان

21.   نوجوانان خجالتی و با اعتماد به نفس پایین

22.   اضطراب و استرس در نوجوانان

23.   تنبلی و اهمال کاری در نوجوانان

24.   کشیدن سیگار و نوشیدن الکل در نوجوانان

25.   لجبازی نوجوانان

 

خانواده درمانی

شکلی از روان درمانی که به عنوان یک واحد کلی روی خانواده تمرکز دارد خانواده درمانی می گویند. نحوه ی عملکرد سیستم های خانواده ردمانی و اینکه چه چیزی می تواند کمک کندذ و برخی از تکنیک های کلیدی ممکن را مورد استفاده قرار می گیرد بحث می کند.

انواع تکنیک های سیستم خانواده درمانی

·         زوج درمانی

·         خانواده درمانی بین نسلی

·         روایت درمانی

·         آموزش روانی

·         خانواده ‌درمانی ساختاری SFT

·         خانواده درمانی استراتژیک

 

 

قیمت دتکتور حرارتی در سیستم اعلام حریق

سیستم اعلام حریق زنگ هشداری می باشد که سیگنالهایی را از سنسورهای مختلف دریاف کرده و این موارد را ارزیابی می کند و سپس اقدام مناسبی را انجام می دهد. از طیف گسترده ای از فن آوری های مختلف برای تشخیص آتش سوزی استفده کرد. از متداول ترین سیستم اعلام حریق دکتورهای دود و دما می باشد که ما در این مقاله سعی داریم قیمت دتکتور حرارتی در سیستم اعلام حریق را برای شما بازگو نماییم.

از علل اصلی استفاده از سیستم های اعلام حریق تشخیص وقوع آتش سوزی در مراحل اولیه حتی بدون حضور انسان می باشد تا با تشخیص آن سریعا اقدام مناسب را انجام دهند. پس از تشخیص آتش سوزی یک سیگنال هشدار صوتی یا دیداری مثل آژیر و چراغ چشمک زن منتشر می شود تا به راحتی قابل شناسایی باشد.

دکتور حرارتی

از این نوع دتکتور در محیط هایی که نمیتوانند از دتکتور دود استفاده کنند استفاده می شود محیط هایی مانند آشپزخانه ها، پارکینگها و موتورخانه ها در این محیط ها نیاز به سنسور حرارت است چون دود در این محیط ها هست و باعث می شود تا آلارم کاذب رسال شود. دتکتور در دو نوع عمومی ثابت و متغیر مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب تانکر یا مخزن آب آتش نشانی

از مهمترین تجهیزات برای خاموش کردن آتش و کنترل آن استفاده از آب است. تمام آتش نشانی ها مخازنی را دارند که در هنگام لزوم از مایع درون آن استفاده نمایند و مخزن اصلی درون ماشین را پر کنند. البته کاربرد این مخازن تنها به این منظور نیست بلکه بسیاری از منازل مسکونی، تجاری، اداری و حتی کارگاه ها هم باید چنین مخازنی را داشته باشند. نصب تانکر یا مخزن آب آتش نشانی در آپارتمان ها و واحدهای صنعتی و سازمانی برای کنترل و اطفاأ حریق امری ضروری و لازم است.

لیست قیمت زیتکس

اعلام حریق زیتکس از چند دستگاه تشکیل شده است که با یکدیگر کار می کنند که برای کاهش تلفات جانی و خسارت های ناشی از آتش سوزی بکار گرفقته می شود که در صورت وجود آتش، دود، منوکسید کربن و یا سایر شرایط به وجود امده  آنها را تشخیص داده و از طریق تجهیزات بصری و صوتی به افراد هشدار می دهد.

یکی از برندهای معتبر در سیستم های اعلام حریق در ایران برند زیتکس است که از مرکز تخصصی خدمات فنی و گارانتی برخوردار می باشد. تجهیزات اعلام حریق انها دارای لیست قیمت زیتکس است.

تجهیزات اعلام حریق ریتکس

در ادامه این مقاله قصد داریم تجهیزات آتش نشانی زیتکس را برای شما نام ببریم:

·         پنل مرکزی زیتکس

·         دتکتور دود زیتکس

·         دتکتور حرارتی زیتکس

·         شستی زیتکس

·         آژیر فلاشر زیتکس

·         دتکتور دودی و حرارتی زیتکس

مشاوره خانواده

یکی از مهمترین سیستم های جامعه سیستم خانواده است که بر اساس ازدواج دو جنس مونث و مذکر با یکدیگر تشکیل می شود و حفظ و تداوم این خانواده بسیار حائز اهمیت می باشد. برای همه ما در طول زندگی مشکلات خانوادگی زیادی پیش می آید. اما شاید در بیشتر مواقع اصلا به مشاوره خانواده فکر نکنیم. در صورتی که یکی از بهترین راه های حل تعارضات خانوادگی استفاده از مشاوره خانواده و همچنین ارزیابی این مسائل به صورت دقیق می باشد. در مواقعی که حس می کنید مسائل خانوادگی پیش آمده برای شما بزرگ تر از آن است که بتوانید به درستی آن ها مدیریت کنید بهتر است به یک مشاوره خانواده مراجعه کرده و از آنها برای حل مشکلات کمک بخواهید.

در چه مواردی بهتر است به مشاوره خانواده مراجعه نماییم؟

·         زوج درمانی

·         مشاوره طلاق

·         خانواده درمانی

·         روانشناسی کودک و نوجوان

·         مشاوره خیانت

مشاوره قبل از ازدواج

مشاوره ازدواج با نام زوج درمانی نیز شناخته می شود به نوعی روان درمانی گفته می شود. مشاوره قبل ازدواج به زوجین کمک می کند تا اختلالات و مشکلات را شناسایی کرده، و آنها را برطرف کنند تا روابطشان را از همان ابتدا بهبود بخشند. با کمک روانشناسی ازدواج می توانید تصمیمات متفکرانه و منطقی برای بازسازی و تقویت روابط خود بگیرید.

مشاوره قبل از ازدواج معمولا توسط درمانگران مجاز تحت عنوان مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده انجام می شود. و زوج درمانی اغلب به صورت حضور دو نفر انجام می شود. در برخی موارد ممکن است یکی از زوجین به تنهایی اقدام به مشاوره نماید. یا به تشخیص روان شناس برای شناسایی بهتر مشکلات جلسات مشاوره به صورت تک نفره انجام می شود.

مشاوره تربیت فرزند

 در دنیای امروزه که در آن زندگی می کنیم تربیت فرزند بسیار دلهره آور است. در واقعا تربیت فرزند یکی از دشوارترین و در عین حال لذت بخش ترین کارهای دنیا می باشد. کاری که شاید آمادگی کمتری برای انجام آن داشته باشیم. والدین در طول مسیر زندگی با مشکلات متعددی مواجه می شوند که شاید برای حل انها نیاز به راهنمایی و پشتیبانی داشته باشند. مشاوره والدین و مشاوره تربیت فرزند به عنوان یک راهکار اثربخش، به والدین کمک می کند تا با چالش های تربیتی به خوبی مقابله کند و روابط خود را با فرزندش تقویت نماید.

علاوه بر موارد ذکر شده مشاور والدین در موارد زیر نیز مفید است:

·         حل مشکلات مربوط به خواب، غذا خوردن و آموزش توالت رفتن

·         تربیت فرزندانی با نیازهای ویژه

·         مقابله با طلاق یا جدایی

·         مدیریت استرس و اضطراب در کودکان

·         کمک به کودکان برای مقابله با غم و اندوه

·         آموزش مهارت‌های اجتماعی به کودکان

 

نقش والدین در تربیت فرزندان

·         حل مشکلات مربوط به خواب، غذا خوردن و آموزش توالت رفتن

·         تربیت فرزندانی با نیازهای ویژه

·         مقابله با طلاق یا جدایی

·         مدیریت استرس و اضطراب در کودکان

·         کمک به کودکان برای مقابله با غم و اندوه

·         آموزش مهارت‌های اجتماعی به کودکان

 

نکاتی که می گوید مشاوره والدین با اهمیت است:

1.      افزایش دانش و مهارت های تربیتی فرزندان

2.      بهبود روابط والدین و فرزندان

3.      افزایش اعتماد به نفس والدین

4.      مدیریت اضطراب و استرس والدین

5.       

 

بررسی تفاوت های سیستم اعلام حریق متعارف و آدرس پذیر

انتخاب و استفاده از سیستم اعلام حریق مناسب یک نیاز نیست بلکه در انتخاب آن به عواملی مانند نیاز کاربر انتخاب بین هزینه کمتر، کارایی بیشتر و کاهش زمان نصب بستگی دارد. از مرسوم ترین سیستم های اعلام حریق نوع متعارف و آدرس پذیر می باشد. که در این مقاله به بررسی تفاوت های سیستم اعلام حریق متعارف و آدرس پذیر می پردازیم.

در بیان تفاوت این نوع سیستم باید گفت که تمام وسایل وصل شده به سیستم آدرس پذیر دارای آدرس مخصوص می باشند تا در زمان آتش سوزی تشخیص داده شود کدام وسیله دقیقا فعال شده است و اطلاعات خود را برای سیستم مرکزی ارسال نماید. اما در نوع سیستم متعارف هیچ مکانیزمی برای تشخیص نقطه آتش سوزی به صورت دقیق وجود ندارد.

راهنمای کابل کشی و نصب تجهیزات سیستم اعلام حریق

در ابتدای کار برای شروع بایستی نقشه سیستم اعلام حریق را مطالعه نماییم تا راهنمای کابل کشی و نصب تجهیزات سیستم اعلام حریق برای ما باشد. در صورتی که سیم کشی از قبل اجرا شده است باید نقشه را با آن تطابق دهید تا در صورت وجود اشکال آن را بر طرف نمایید. با توجه به زمان و نقش سیستم اعلام حریق آنها را می توان به دو دسته 1- کابل­‌های مدار های که قبل از آشکار شدن آتش  استفاده می‌­شوند مانند کابل‌­های دتکتورها و شستی ها و 2- کابل­‌های مدار های  که بعد از کشف آتش استفاده می­‌شوند مانند کابل­‌های منبع تغذیه، آژیرها و چراغ‌ ها تقسیم کرد.

دتکتورهای گازی اعلام حریق

دتکتور گازی یکی از اجزای اعلام حریق موجود در بازار دکتورهای گازی اعلام حریق می باشند. وظیفه این وسیله تشخیص گاز موجود در محیط است تا پیش از وقوع دتکتور فعال شده و هشدار گازهای سمی و خطرناک در محیط را می دهد. دکتورهای گازی موجود در بازار انواع مختلفی دارند که در ادامه به شما معرفی می کنیم.

·         دتکتور گازی ثابت

·         دتکتور گازی پرتابل

 

اجزای دتکتور گازی

این نوع دتکتور از دو قسمت سنسور و ترانسمیتر تشکیل شده است. که از سنسور برای تشخیص گازهای خطرناک و ترانسمیتر جهت نمایش و کنترل استفاده می شود. که دتکتور گازی بسته به نوعشان دارای سنسورهای متفاوتی هستند. سنسورهایی که در این نوع  دتکتورها استفاده می شود یک یا چند مورد از موارد زیر استک

·         سنسور با فناوری مادون قرمز

·         سنسور الکترو شیمیایی

·         سنسور نیمه هادی

·         سنسور کاتالیستی

·         خروجی دتکتور گازی